Pestanyes

miércoles, 22 de abril de 2015

Acceptació

Calma, avanço pas a pas, sense tocar el terre, sense ser present, calmat,
a través dels sistemes que em conformen, cos per cos.
Reneixo, a cada retallada de distància, a poc a poc, lent,
a través de la meva indiferència, de tots els “estic bé”,
a través de la falsa esperança, de “ja trobaré qui”.
Travesso el dolor, lentament cap al color.
Avanço pel record, que em genera aquest rancor,
els colors que ja he oblidat, les cançons que ja he cantat.
Em moc amb la lentitud del savi,
del qui busca per buscar, del qui no espera trobar.
De cap contra la por, però a poc a poc, sempre a poc a poc.
Com un espectre transparent,
ja no és mai tant consistent,
ara sé que sóc valent.
Avanço amb lentitud cap a una altra latitud, el batec es fa feixuc.
Creuant a poc a poc, quasi sembla que no em moc,
deixant enrere distraccions,
sempre arriba aquell moment, per fumar i avançar lent,
per fugir del pensament, i escoltar el meu sentiment.
Miro rere les màscares,
entre els arbres que he plantat, amb els fruits que ja han donat,
entre herbes que han crescut, dins el bosc on m'he perdut,
i amb tota l'esperança, abandono ja la llança,
no existeix cap més mancança.
Ara em planto davant meu, en allò que sóc.
He estimat i he perdonat, he agraït quan m'han ferit.
Calma, des de la serenitat, abraço la realitat.
Accepto i comprenc que te n'has anat.